Idealne nogi w 10 minut

Zgrabne nogi to bez wątpienia marzenie każdej kobiety. By dobrze prezentowały się zarówno w szortach, jak i rurkach czy legginsach, należy zadbać przede wszystkim o ich kształt oraz jędrność. Jak się okazuje, kształt nóg można poprawić w dość krótkim czasie. Wystarczy każdego dnia znaleźć zaledwie 10 minut, by już po kilku tygodniach cieszyć się smuklejszymi i jędrniejszymi nogami!
Nogi składają się z wielu mięśni, a to oznacza, że te partie ciała są nieco trudniejsze w rzeźbieniu, niż na przykład brzuch czy ramiona. Gdy mięśnie zostaną dobrze wykształcone, wówczas nasze nogi automatycznie staną się bardziej kształtne. Oto kilka ćwiczeń, które regularnie wykonywane sprawią, że będziemy mogły cieszyć się zdrowymi, pięknymi i smukłymi nogami:

1.Połóż się na prawym boku i zegnij prawą nogę w kolanie. Lewą powoli unoś do góry, a następnie stopniowo opuszczaj w dół. To ćwiczenie, tak zwane „półnożyce” doskonale ujędrnia, wysmukla i wzmacnia mięśnie nóg. Wykonuj 20 powtórzeń na każdą z nóg w trzech seriach.

2.Połóż się na boku, lewą nogę zegnij i oprzyj z przodu. Prawą kończynę powoli unieś do góry i opuść. Ćwiczenie to świetnie ujędrnia przede wszystkim wewnętrzne partie ud.

3.Następne ćwiczenie to tak zwane wykroki: przednie kolano zegnij pod kątem dziewięćdziesięciu stopni, tylne także ugnij, ale w ten sposób, aby dotykało ziemi. Wykonaj po 10 wykroków na każdą z nóg. Ćwiczenie to możesz wykonywać także z obciążeniem, w celu wzmocnienia mięśni kończyn dolnych.

4.By pobudzić do pracy niskie partie mięśni ud, zrób 30 serii niskich przysiadów. W ten sposób wysmuklisz i ujędrnisz mięśnie znajdujące się nad kolanami. Ćwiczenie to staraj się wykonywać na wysokości 1/3 klasycznych przysiadów.

5.Stań w niewielkim rozkroku, jedną nogę zegnij w kolanie i wystaw do przodu, natomiast drugą wysuń do tyłu. W takiej pozycji postaraj się maksymalnie wcisnąć tylną piętę w podłogę, aż poczujesz lekkie napięcie w łydce. Ćwiczenie to wykonaj po 3-4 razy na każdą z nóg.

Jak się okazuje, wystarczy zaledwie 10 minut dziennie, by już po kilku tygodniach zauważyć zdumiewające efekty. Twoje nogi staną się znacznie bardziej kształtne i jędrniejsze, a co za tym idzie, staną się piękne i apetyczne! Pamiętaj jednak, by zawsze przed, jak i po treningu dobrze się rozciągnąć.

Zostaw komentarz